پرسش های متداول

۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
۲- آیا می توانم بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟
۳- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
۴- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟
۵- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟
۶- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی مزونس خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟
۷- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.
اما ارسال سفارشات در روزها و ساعات کاری انجام خواهد شد.

۸- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی مزونس تماس بگیرم ؟
۹- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟
۱۰- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
۱۱- از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می توانم استفاده کنم ؟
۱۲- در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟
۱۳- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را درب منزل بپردازم؟
۱۴- آیا پرداخت اینترنتی در mezons.ir امن است ؟
۱۵- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
۱۶- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی mezons به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
۱۷- هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟
۱۸- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
۱۹- آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟
۲۰- اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
۲۱- اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟