شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی مزونس پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به
سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید .
خواهشمند است اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید به موارد زیر توجه کنید :
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید.. از طریق پروفایل خود، قسمت "سفارشات من" می
توانید در جریان خرید خود قرار بگیرید.
خیر، شما برای ثبت سفارش در مزونس حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در
سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .
شما با عضویت در اپلیکیشن مزونس به راحتی با گوشی موبایل خود می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
شما می توانید:
- سریع و ساده خرید کنید.
- به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
- سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
- از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید.
در صفحه هر محصول اعم از لباس مردانه ، لباس زنانه ، لباس بچه گانه، اکسسوری و کفش قسمتی به عنوان راهنمای
سایز وجود دارد.
با کلیک کردن بر روی " راهنمای سایز" می توانید سایز مناسب خود را با توجه به آن محصول انتخاب نمایید.
خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.
فروشگاه اینترنتی مزونس با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.
همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " سفارشات من" از وضعیت آن ها مطلع گردید.
توجه نمایید که تمام پیامک هایی که از فروشگاه اینترنتی مزونس دریافت خواهید کرد با شماره های مزونس خواهد
بود و هرگونه دریافت پیامک از شماره ای دیگر و با عنوان مزونس تخلف محسوب شده و خواهشمند است در صورت دریافت
چنین پیامی آن را به ایمیل مزونس اطلاع دهید.
بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله " اطلاعات ارسال" می رسید با انتخاب " افزودن آدرس جدید" ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.
شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.
اما ارسال سفارشات در روزها و ساعات کاری انجام خواهد شد.
خیر ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .
خیر ، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین از طریق وبسایت و اپلیکیشن برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب را برای شما به ارمغان آورد.
همه مشتریان عزیز فروشگاه پوشاک مزونس می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند
شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.
ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونهای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی لباس مزونس بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید.
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.
از آن جا که مزونس یک فروشگاه آنلاین لباس می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی مزونس نداریم.
هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.
شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را در صورتی که تامین کننده امکان تعویض را برای شما قرار داده باشد بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس مزونس وجود ندارد.
خیر، برخی از کالاها نظیر لوازم آرایش، لباس های نوزاد و لباس های زیر به دلیل بهداشتی امکان تعویض یا برگشت ندارند. همچنین کالاهایی که تامین کنندگان آن غیرقابل تعویض بودن آن را در شرایط خود ذکر کرده باشند (خاص بودن یا سفارشی بودن کالا) ، قابل مرجوع نخواهند بود.
در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.
شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما آمده است با کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی مزونس در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.